Post by tislouhydcoge on Mar 9, 2022 4:43:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Professor Wallace - Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Professor Wallace - Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodigeneraattorin tunnukset ▞▞▞
▞▞▞ Professor Wallace - Puzzle 2022 version ▞▞▞
Hauskaa ja haastavaa
Se on hyvä harjoittelemaan aivojani
Hyvä idea, enimmäkseen kivoja pulmia. Se, että pyytäisin minua antamaan heille rahaa joka kolkassa, pilaa sen.
Loistava maailmassa haastan jonkin palapelin s saman kuin inworld sen amzong selittää ja seuraavan avoimen tason tyyli v Fabolous
Professor Wallace - Puzzle פאזל apn
Turhauttavaa, mutta hyvällä tavalla
Se on todella haastavaa! Palapelit ovat erilaisia ja se saa sinut tinkimään!
Pidän pulmista, jotka todella saavat aivoni kuntoon.
Tämä saa teistä enemmän energiaa, professori Wallacen luojat. Lisäksi en malta odottaa seuraavia pulmia.
Hauskaa, hyviä haasteita, niin siistejä ääniä ja asettelua
Fantabby-hyvä
satunnaisten kaavojen keksimisellä useiden esimerkkien perusteella ei ole mitään tekemistä logiikan kanssa. Taso 20 ärsytti minua erityisesti.
Hauskaa ja haastavaa.
Se olisi paljon parempi peli, jos suunnittelija osaisi laskea. Löysin useita pulmia, joissa oli vääriä vastauksia. Piti käyttää vihjeitä saadakseen selville, mikä väärä vastaus vie minut seuraavaan pulmaan.
Pistää miettimään mikä on hienoa!! Ostin vihjeet ja elämät pian pelin kokeilun jälkeen.
Liikaa mainoksia
Vihjeet eivät aina näy, joten se on hieman turhauttavaa, kun olet jumissa, mutta silti hauskaa. Olisi mukavaa, jos pulmasivulle olisi mahdollista kirjoittaa muistiinpanoja
#35 Tringles Palapeli ei auki Miksi? Moi
Hauska ja nautinnollinen pulmapeli.
Mielenkiintoinen peli
Toistaiseksi hyvä
Väärä matematiikan käyttö joissakin pulmatehtävissä. Mini-sudokuvinkki 2 on virheellinen.
Todella hauskaa ja koukuttavaa, vaikka kamppailet, et halua antaa periksi ja käyttää vihjeitä, tarvitset nyt lisää pulmia
Todella haastavaa, mutta hauskaa! Saa sinut todella käyttämään aivojasi! Kiitos haastavan pelin luomisesta!!
Miksei Avaa?
Ensimmäistä kertaa pystyn ymmärtämään matematiikkaa ja pitämään siitä hauskaa
Tästä ohjelmasta poistuminen ei ole miellyttävää. Epäilyttävä.
mielenkiintoinen palapelin ystäville
Rakastan sitä toistaiseksi... lisää arvoituksia kertoo
Numeroita on vaikea lukea, joten saan jatkuvasti vastauksen väärin.
täydellinen peli
rakastan sitä
Hieno palapeli
Haastavaa ja hauskaa!
Loistavaa, rakastan hyvää aivojumppaa ja tämä on paras koskaan nähty
Le Professeur Wallace - Puzzle Réflexion jiog
Ok arvoituksia, mutta liikaa iap ja mainoksia.
Mahtava peli. Minun virheeni
Se on mukava valikoima pulmia, mutta palapelissä 10 on ongelma. Toinen yhtälö, silmän sfinksi sfinksi = 9, osoittaa, että silmä on 5 ja sfinksi on 2 (5 2 2 = 9). Kolmas yhtälö, silmäsfinksi x kissa, jättää huomioimatta sfinksin vakiintuneen arvon. Minun piti katsoa vihjettä #2, jossa todettiin, että sfinksi = 1. Toinen yhtälö ei toimi tällä arvolla (5 1 1 = 7). Palapeli odottaa vastaukseksi 15, kun sen pitäisi todellakin olla 20 (5 2 x 10 = 20). Toivottavasti he voivat korjata sen tuleville pelaajille.
Puzzle 10 on huijaus.Se ei missään vaiheessa ehdota, että ensin kerrotaan ja sitten lisätään, sen saat vain, jos otat vihjeitä vastaan. Perusmatematiikka menee ulos ikkunasta, jos sinulla ei ole vihjettä. Oikean vastauksen tulee olla 60, mutta sen sijaan edistyäksesi sinun on otettava vihjeitä ja vasta sitten käsketään kertoa ja lisätä antamaan yhteensä 15.
PK XD - Bermain dengan Temanmu Petualangan omp
Minä rakastan tätä peliä.
Olen päässyt palapeliin 16 asti ja kaikki näyttää olevan kunnossa
Professor Wallace - Puzzle Hjernetrim nfe
Pelaa mielenpelejä ✌😎
Hieman haastavaa....pistää ajattelemaan
Hyvä peli, jota on hauska pelata, saa sinut ajattelemaan joitain tasoja, joista pidän
Pidin itse pelistä ja ymmärrän, että se on ilmainen sovellus, mutta siinä on LIIAN paljon mainoksia. Poistetaan.
Professor Wallace - Puzzle புதிர் yiy