Post by tislouhydcoge on Mar 9, 2022 4:37:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lingbe: Öva språk ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lingbe: Öva språk IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsat med mynt ▞▞▞
▞▞▞ Lingbe: Öva språk 2022 version ▞▞▞
Jag försökte många gånger och jag tittade bara på annonser och förlorade krediter. Inga samtal fungerade. Och det är inte en videochatt, det är bara ett telefonsamtal. Kanske är appidén ok, men det är något fel på dess användbarhet.
Bra app med ett väldigt enkelt men helt logiskt och praktiskt sätt att hitta och prata med modersmålstalare. Tryck bara på en knapp för att prata! Tjäna Lingos (deras poäng) när du hjälper andra att öva på det språk du behärskar och Spendera Lingos när du vill öva på det språk du behärskar. En genialisk idé som löser rättviseproblemet med språkutbyte. Det bästa med Lingbe är att det är gratis och ljudkvaliteten är fantastisk.
För många aviseringar och det finns inget sätt att minska dem i appinställningen. Poängsystemet är bra, men det borde finnas enklare sätt att tjäna dem. Samtal kunde inte kopplas
Massor av massor av buggar i min redmi note 9 pro MUI 10. Den hoppar hela tiden ut ur appen. Och jag kan inte se aviseringarna när jag öppnar appen. Jag kan inte se listan över mina vänner, jag kan inte aktivera 3 dagars gratis provperiod. Det är hemskt. Vänligen fixa detta. Och jag tog också bort mitt konto och jag ville använda min tidigare e-post för att skapa ett nytt konto men det loggade bara in på mitt tidigare konto!!! Vänligen fixa dessa många problem annars måste jag avinstallera appen.
Det tar mycket tid att ringa någon för att fixa det!!
Bra app Det är tydligt och det gjorde mig glad
Lingbe:練習語言 教育 ncbm
Appen är användbar, men varför det finns ett alternativ att prata med inga infödda personer och varför modersmålet är för dyrt. Tycker också att den här appen borde ha filter beroende på ålder, så om du är 20 kommer du bara att prata med folk nära din ålder
Jag gillar inte den nya uppdateringen, den ger dig bara 5 mynt för varje annons
När jag laddar ner appen ställer den sig perfekt, men jag kan inte hitta lingos för att börja ringa, noll lingos. Appen ger mig inga lingos. Jag gjorde många försök att ladda ner det igen från Play Store, men det behåller samma fel. Kan du berätta för mig varför ?
inte lika bra som tidigare
Det är bra men det står att engelska inte är godkänt som mitt modersmål (även verifieraren berömde mig). Engelska var mitt första språk, jag kan definitivt säga att jag är flytande i det. Det är det enda som ger mig gratis lingos men du ogillade mig jag är besviken
Jag har inte kunnat använda den än. Min telefon fryser på en lingbe-skärm varje gång jag försöker ta emot ett samtal från appen. Allt jag kan göra är att starta om.
Det finns alltid anslutningsproblem. Samtal släpps och ingen kan höra vad den andre säger. Jag har väntat minst 20 gånger på att en tysk- eller rysktalande som modersmål ska svara på mitt övningssamtal, men det kommer ALDRIG något svar eller så är folket inte som modersmål. (För det mesta svarar ingen och jag har försökt ringa många gånger under dagen och natten.) Skulle inte rekommendera.Det är en bra app, men jag kan inte verifiera min e-post, varje gång jag klickar på en länk i verifieringsbrevet finns det ett fel! Så jag kan inte använda hänvisningsprogram och andra intressanta funktioner, vänligen fixa det! Tack
Det är bäst för nybörjare
Det är mycket användbara appar för att prata engelska. Men problemet med den här appen vill uppdatera ofta..
Behöver minimera det plötsliga samtalsavbrottet
Den här appen är inte bra eftersom du behöver mynt för att använda den. det värsta som har hänt nyligen är att de minskar myntet man får genom att titta på annonser!!! 25 mynt är bara ett slöseri med tid. Det har inte tillräckligt många engelska som modersmål. Lingos för att göra ett rum steg upp. Jag funderar på att avinstallera den här appen.
Hej jag har bara en fråga är den här appen bara en början gratis och så måste vi betala eller så kan vi hjälpa andra med våra språk och vi behöver inte betala förlåt om jag ställer en fråga på den falska sidan
Låg
Så jag försökte verifiera engelska som mitt modersmål och det verkar som om en kropp antingen måste ha den skotska, engelska eller amerikanska accentstilen innan de kan anses som modersmål. Jag har inte blivit godkänd och jag kan aldrig försöka ringa igen för att verifiera det språket! Vilket är så patetiskt!! Den samtalsfunktionen bör fixas, så att folk fortfarande kan ringa för att verifiera sitt språk. tills det är fixat ger jag det här en 2:a.
Besviken. Jag kommer från Västindien och mitt modersmål är engelska, men den här appen avböjde att godkänna den efter att ha pratat med en annan person från Karibien som bor i USA, som också pratade engelska med mig. Ironin. Hjälp gärna till. Jag talar inga andra språk så flytande som engelska och jag har inte ett annat modersmål...
Jag kan inte fylla i startformuläret, jag kan inte förstå vad det är.
Sedan Lingbe uppdaterade kunde vi ha fått mynt på reklam antingen nå nästa nivå
Lingbe: Ćwicz języki Edukacja bobv
Jag har redan hänvisat två vänner och jag kan fortfarande inte ladda upp mitt foto. Och förändringarna i den här appen suger. Du kan inte träna med bara en person till skillnad från tidigare. Kunde aldrig ringa eller ta emot samtal av någon anledning. Väntar på nästa uppdatering för att lösa detta.
Jag kan inte få mer språk, jag förstår inte det
Anslutningen är hackig
Har mycket problem
Den enda applikationen där ute som förbinder dig med modersmålstalare på alla språk över hela världen, utan kostnad.Det här är en av de bästa apparna jag vet för att träna ett språk. Det är säkert, enkelt och väldigt användbart 1000% rekommenderar
Det är fantastiskt kan verkligen hjälpa mycket
Nu för mycket fel och inte användarvänlig.
Låt mig ladda ner den tack
Lingbe:練習語言 教育 ncbm
Kan inte ta upp samtalet. Det fungerar inte idag
Real Piano Nhạc hiy
Jag kan inte logga in på mitt konto med facebook
Fortsätt bli sämre
Tillåter annonsörer att ställa in cookies för att spåra dig & täcker inte annonsörernas specifika sekretesspolicyer (eller begränsningar för dem för att skydda användarinformation) i detalj i deras egen integritetspolicy, vilket gör deras integritetspolicy värdelös. Avinstallerad före användning. Annonser är bra, men min information är inte en produkt.Först gillade jag verkligen den här appen, med tiden gjorde nya funktioner och uppdateringar den riktigt tråkig. Vardagsuppdatering, det suger verkligen!
Bra app för alla språk. En användbar app för att lära sig ett annat språk
En sådan äcklig applikation. Det suger .När ett samtal ansluter mig blir det strukturerat och fylls med fel. Vad är nyttan med en sådan felpackad app. Värsta upplevelsen . Engelska som modersmål talar Filippinerna vars språk är samma som mitt .omg det är så slöseri med tid.
Fungerar inte. Jag hör ingenting. Du kommer inte att hitta engelska som modersmål på lingbe; det finns bara Mellanöstern och Indien
Många buggar i appen
Jättebra app, men tyvärr måste du köpa många mynt för att fortsätta använda den, med andra ord kommer den att fungera bra, om du har pengar bra, men om du inte gör det, bry dig inte ens om att ladda ner.
Det fungerar inte. Det står "förlåt att molnet inte ser bra ut..... Försök igen." Jag var ganska hoppfull innan jag laddade ner den här appen men det verkar vara värdelös. Tack för ditt svar men jag kollade efter ditt svar, laddade ner appen och den är fortfarande densamma. Samma meddelande dyker upp. Fortfarande 1 stjärna.
Jag gillar verkligen den här appen, men den har fortfarande många problem. Som, jag betalar mindre än halva priset för Netflix i Indien. Även Netflix har sänkt priserna för den indiska marknaden. För det andra, samtalet ansluter helt enkelt inte, det tar 3-4 försök de flesta gångerna att ansluta till ett samtal. Det betyder att den här appen har mycket mindre antal aktiva användare. Jag tror att det första du bör är att öka antalet användare genom att erbjuda lägre prenumerationspriser, beroende på land.
Den har fortfarande massor av buggar som måste fixas
Denna app är mycket hjälpsam för att lära dig engelska språket kärlek 💕 denna app tack så mycket lingbe
Lingbe: valoda prakse Izglītība nww
Lingbe: Ćwicz języki Edukacja bobv
Den senaste uppdateringen är hemsk vilket gör den här appen värst. Jag kan inte prata med någon nu. Vi måste gå med i chattrum eftersom det inte finns någon möjlighet att ringa någon.
Jag planerade att lära mig ett nytt språk med hjälp av andra och lära andra människor också, men de enda personer som någonsin ringt försökte ha en relation och bad om personlig information. En frågade till och med om de kunde kyssa mig. Jag skulle inte rekommendera detta för någon som sanningsenligt försöker lära sig ett språk.
Appar kraschar
Sämsta appen någonsin, du kan inte ens ringa ett enda samtal gratis, jag har sett annonserna men inte fått belöningarna, bokstavligen kan du inte göra något gratis, jag skulle ge den noll stjärna om det var möjligt.Jag antar att det här skulle fungera men det kostar pengar att ringa folk per minut och det är ganska dyrt och du är inte ens garanterad att prata med en infödd. Utöver att ta ut pengar per minut får du dig också att titta på en annons efter varje samtal. Jag rekommenderar inte